1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

Beste leden van de supportersclub,

Het hele proces van het invoeren van het innen van de contributie via automatische incasso loopt, op z’n zachts gezegd, niet over rozen
Eindelijk waren we gisteren zover dat we over konden gaan op het innen van de contributie over 2018.
En nu blijkt dat de contributie op een onverklaarbare manier dubbel is afgeschreven, terwijl wij hebben de incasso maar één keer ingediend.
Onze oprechte excuses hiervoor!!

Na (wederom) intensief contact met de Rabobank blijkt dat er geen verklaring is en dat wij het helaas niet kunnen verhelpen.
Enige manier is op zelf één van de twee incasso’s te weigeren (storneren, terugboeken).
Onze penningmeester zoekt de komende dagen uit wie er dubbel betaald heeft.
Jij hebt acht weken de tijd om een eventuele dubbele betaling terug te halen.

We plaatsen dit bericht ook de website van Mike (bij de supportersclub).
Bij deze ook een oproep om de leden uit Ysselsteyn die (i.v.m. de aanleg van glasvezel) een nieuw e-mail adres hebben gekregen,
maar dit nog niet hebben doorgegeven aan de ledenadministratie, op dit bericht te attenderen. Dank daarvoor.

Tot slot nogmaals onze verontschuldigingen voor het ongemak.
En.. mocht je je nog niet hebben opgegeven voor de supportersmiddag, dat kan nog!
De eerste 30 aanmeldingen zijn bijna binnen!

Met sportieve groet,

Anita en Will